pondělí 6. září 2004

Tančím co to dá

horko, Petřín, bolavý nožičky a spousta mojita ;)
Bylo to náročný, ale úžasný. Prostě divoký víkend, jak už dlouho nebyl. Přijela nám totiž návštěva - dvě Bobovy kamarádky od koní. Nechaly doma přítele vyrazily na dámskou jízdu. Nejdřív Praha a pak Šumava. Můj úkol byl najít na páteční večer zábavu - holky se chtěj bavit, diskotéku nebrat, na tu můžou jít doma. Tak jsem objednala stůl v Limonádníkovi, na osmou. V půl osmý holky volaly, že jsou u Jihlavy. Zrušila jsem rezervaci, holky přijely před desátou, byteček jsme opouštěli v hodinu, ve kterou normálně opouštíme akce a míříme opačným směrem ;) V Limonádníkovi bylo pochopitelně plno ( jejich "karaoke" je naprosto úžasný - žádná aparatura, žádný plátno s klipem, žádnej monitor s textem, pěkně živá kapela a v ruce papír ;))))) a holky se daly slyšet, že chtěj na diskotéku ;) Takže s malou zastávkou na zahrádce v Ungeltu vzhůru do Zlatého stromu ;) Uf, pila jsem mojito, skousla jsem asi pět kousků, pak jsme chvíli tancovali (holky vydržely mnohem dýl;) a pak se u holek zjevili tři docela milí mladíci a vytáhli nás do Solidní nejistoty. Tam jsem vypila půl sody a jelo se dom..... V pět ráno jsem domů už pěkně dlouho nedorazila. První oko jsem se rozhodla otevřít až v sobotu v poledne, v jednu jsme snídali a ve čtyři jsme vyrazili na procházku Prahou. Od Klementina přes Petřín na Hrad a zpátky je to docela štreka. Potom jsme ještě návštěvě vyhověli a posunuli jsme se k Václaváku. Následovala oooooobrovská večeře, doma šampaňský a pak jsem omdlela do postýlky. V neděli dopolko holky odfrčely vstříc zážitkům na Šumavě a my s Bobem vyrazili na výstavu fotek z expedic. Prostě paráda ;) Jen bych teď potřebovala víkend, abych si odpočinula......

Žádné komentáře:

Okomentovat