čtvrtek 23. září 2004

Potvora kousavá

já taková hodňoučká rybička a vlastní kocour, dítě moje milovaný mě kouše !!!!
Fakt nevím, co se stalo, ale Lucián už týden spí na mojem polštáři, zapřenej o moji hlavu...Většinu to vypadá tak, že já ležím na růžku a zbytek polštáře okupuje chlupatá koule. Včera jsem se rozhodla, že tomu udělám přítrž a Luciána odkážu do patřičných mezí. Když jsem si lehla a zhasli jsme, kocour si to přištrádoval přes Bobův polštář, chvíli u něj zaváhal a pak namířil ke mně, přešel mi po hlavě a začal se ukládat.... Jen co se uložil jsem se zvedla, kocour otevřel oči s otázkou: "Co jako? Spíme, né?" a já ho chňapla a..... ...jau.... potvora kousavá. Kousl mě do zápěstí, zespoda a terfil se tak, že mě ruka brní ještě teď. Ale nevyměkla jsem a přesunula jsem ho do pelíšku.... než jsem usnula, viděla jsem, jak sedí a čeká, kdy to zalomím. Pochopitelně spal ráno u mně na polštáři......

5 komentářů:

  1. Jo kousave kocky. Ja jsem vcera taky hladila cici az ji to prestalo bavit a zakousla se mi do ruky.

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den.Jde prosím nějak odnaučit kočku kousat? Děkuji moc.

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý den.Jde prosím odnaučit kočku kousat? Děkuji.

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý den.Jde prosím odnaučit kočku kousat? Děkuji.

    OdpovědětVymazat
  5. no, tak to fakt nevím, jestli to jde ;) ten náš kousal jen v tenhle jeden případ ;)

    OdpovědětVymazat