středa 29. září 2004

Slez z těch kolejí

Království za klidnou noc.
Nevím čím to je, ale poslední dobou mám šíleně živý sny. A samozřejmě krom toho, že jsou živý, jsou i šíleně praštěný. Minulý pátek se mi zdálo, že stěhujem okna. Nevím proč, nevím odkud, nevím kam. Každopádně, když v sobotu v pět ráno zazvonil budík, bylo to v momentě, kdy jsem dostěhovala a hodlala jsem si odpočinout..... (vstávání v sobotu v pět ráno je sice děsivý, ale nezbytný, jestliže chceme s Bobem strávit příjemný víkend v Jeseníkách a nezačít ho protivnou páteční kolonou směrem na Hradec). Taková nespravedlnost. Celou noc pracuju a když si chci odpočinout, tak musím vstávat ;) Ale horší to bylo tuhle sobotu - to jsem byla lyžovat, mezi vlekama jsem přejížděla tramvají, někde jsem ztratila přezkáče, ukradla jsem cizí tenisky (nechápu, jak jsem lyžovala v teniskách) a do toho jsem našla Luciána, jak leží u nějakejch lidí na zemi na tramvajovejch kolejích.....já měla takovej strach, že mi ho ta tramvaj přejede, že jsem byla ráda, že jsem se vzbudila ;) Předevčírem jsem byla na plaveckým tréninku. Jak na potvoru jsme plavali jen na jedný dráze a bylo nás hodně, takže když jsem já, coby nejpomalejší, vyrážela na další z deseti stovek kraulem, první už plaval na obrátku a já musela strašlivě makat, aby mě nedojel ;))))) A to radši nemluvím, že start byl šílenej - něco jakože každá další stovka začínala za minutu dvacet ;))))) Zbytek šíleností jsem naštěstí zapomněla, ale uznejte, copak si v noci odpočinu?

2 komentáře:

  1. a bolej tě ráno ruce? Mě, když takhle šíleně dřu, bolívají. Někdy i během noci. Většinou pak zjistím, že jsem si ruku přeležel. Taky to někdy nastává při spaní ve vydýchané místnosti. To jsou suchoprdský rady a dotazy, viď? :)))

    OdpovědětVymazat
  2. asi jsem fyzicky zdatná :-)))) Já doufám, že je to jen dočasný období a že se mi zase budou zdát sny uprostřed noci a né k ránu a já si je tudíž nebudu pamatovat ;)

    OdpovědětVymazat