pátek 24. září 2004

Malý testík

Náš motivační tým mě nepřestává udivovat.
Motík, leták motivačního týmu pro bezpečnost práce a ochranu životního prostředí č.4....hm, asi už jsem tři měla v ruce, jen si to nějak neuvědomuju. Vlastně jo, jednou jsem luštila osmisměrku, jednou hřebenovku, jednou nevím a teď máme kvíz ;) A taky máme hezký obrázky o tom, jak postavit žebřík ke zdi, aby nežuch ;) Pak tu máme hezké povídání od našeho uvědomělého lékaře o první pomoci při pádu, dva obrázky s deseti rozdíly - chlap z toho žebříku padá fakt pěkně, dle červenýho nosu soudím, že je v náladě (hm hm, na jednom obrázku padá usilovnějc, páč rozvířil vzduch třema vlnovkama, zatímco na druhém jen dvěma ;)))) Ha, není pod vlivem, už jsem našla vysvětlení čereveného nosu : " Nechceš být za klauna? Nestoupej na poslední dvě příčky!" A teď jedna otázka z testíku: 3) Sklon jednoduchého žebříku nesmí být menší než: a) 3,5:2 b) 2,5:1 c) 2:1 Nápovědu hledejte ve Vyhlášce č. 324/1990 Sb. (já jí najdu na letáku, je tu príma obrázek ;))))

2 komentáře:

  1. sklon jednoduchého žebříku má bejt především takovej aby z něj člověk nesletěl na zem :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pídžeji, máš jedničku s hvězdičkou :-))))

    OdpovědětVymazat