úterý 7. září 2004

Ach jo

kurnik, kurnik, kurnikPřed chvílí jsem tady stvořila ódu na krásnou knížku a celý se to někam ztratilo. Pomooooooooc !!!!! Kam se to mohlo ztratit? Není to ani v publikovanejch, ani v naprogramovanejch ani v rozepsanejch. Ani jsem si to nikam nezkopírovala :-((((( No nic, jdu tvořit hodnoty ( teda konkrétně zápis ze včerejší porady, který jsem ani zbla nerozuměla - ani obsahově ani tý angličtině) a až se nadechnu, zkusím tu krásu napsat znova.... Ale, když už píšu tohle, tak si postěžuju - sedím si tak včera u kompu a přemýšlím, esli půjdu na chat nebo budu přemisťovat barevný kuličky do řad, píšu mejlíka kolegům, kdo se mnou půjde na obídek, a v tom sem vtrhne šéf, že potřebujou udělat zápis na kdovíjaký poradě ;) Anglicky..... Ještě že tam aspoň byl obídek. Jinak poslouchat ty uspavače hadů a ještě se u toho snažit o smysluplný zápís, to není moc fajn ;) A taky tam byli všichni v oblecích a já tam hupala v džínách ;)))) a teď přemýšlím, jak udělat zápis z jednoslovných poznámek ( zapsala jsem si vždycky to, co jsem zrovna zaslechla přes hukot projektoru ;))))

3 komentáře:

  1. Udělej z toho surrealistickou báseň :)

    OdpovědětVymazat
  2. asi mi nic jinýho nezbude ;) Bude to vypadat asi takhle:

    Unionfiner????
    Kolik????
    contamination
    60t/h
    maximal logistical
    crude is expensive
    bude to dostatečný
    mechanical what?


    Ehm, víc jsem toho nerozuměla ;)

    OdpovědětVymazat
  3. tak tohle je spíš dadaismus :-))

    OdpovědětVymazat