středa 29. září 2004

Adrenalin neuškodí

zábavné, vtipné, nervydrásající a při tom všem jednoduché...
Schovka v metru. Jak prosté ;) Žádný složitý vybavení jako na paintballu a při tom mi z adrenalinu bylo až špatně. Na Václava jsme se s Bobem přichomejtli k Děsírům a k té schovce. Prostě ze skupiny lidí dva hledají a ostatní se schovávají. Schovávají se ve všech vagonech metra. Základní pravidlo je, že se chytá jen když jsou dveře zavřené, tudíž na stanících se dá různě pobíhat, přebíhat a úprkat do jiného vozu, než nastupuje hledač. Taktika je různá - splynout s davem, schovat se za dav, měnit vagóny..... Uf, ještě teď se klepu nervama, jak jsem si přála, aby mně za ty čtyři stanice nevyhmátli. Jednou se podařilo, jednou ne ;) a pak jsme šli domů. Bylo to náročný - i fyzicky. Jednou jsem si myslela, že nedoběhnu, metro ujede a já budu diskvalifikovaná ;) I oděvy jsme si měnili..... Prostě až se budete nudit, tak vřele doporučuju !!! A taky, jestli se hodláte nudit příští úterý, tj.5.10., nechcete zkusit jít DEMONSTROVAT ZA NIC? demonstrace

Žádné komentáře:

Okomentovat