pátek 24. září 2004

Koeficient přestupu tepla

konečně mi přestaly omrzat uši, nost přestal bejt červenej a mozek by mohl začít pracovat
Dneska je krásný den, mám bájo náladu a těším se na víkend. K otočení mojí nálady o 180 stačilo málo - začali topit. Hurá, hurá hurá. Poprvý od pondělí jsem dlouhodobě roztála a věřím tomu, že mě dneska bude i práce těšit ;)))) Začalo to včera dopolko, když tu kolega pořvával, že máme sundat budny, že topěj. Nevím, jak na to přišel, protože topení bylo pořád studený, ale měl pravdu, protože po obídku začalo bejt vlažný, a když jsem si zavřela dveře, podařilo se mi tady do konce šichty udělat i teplo ;) Cestou z práce nám taxikář hlásil, že začali topit i v Praze. Topení doma bylo sice jen vlažný, ale do večer to rozdejchalo.... uáááá, to je lahoda :-) Sice nechci vidět na jaře nedoplatek za topení a taky svojí teplým vzduchem zcvrklou pleť, ale to TEPLO stojí za to ;) A kocour možná dostane rozum a přestane se mi roztahovat po polštáři !!!! (dneska jsem si na něj v noci záměrně aspoň čtyřikrát lehla, leč nic nepomáhá, kocour počká, až usnu a uvelebí se znova) Uf, jdu si sundat svetr, je mi fakt vedro ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat