úterý 21. září 2004

Krušno kamarádi, krušno

jedem jedem, teď bude kopec, ale těšíme se na výhled a šlapéééééém
Krušná jsou rána opilcova. Na tom mém je nejrkušnější to, že jsem včera vypila tři deci vína a v půl jedenáctý jsem už měla půlnoc. Dneska mám hlavu jak střep. Snad to spraví druhá růžová bobule a já si budu dneska moc vychutnat báječný nicnedělací den ;) část naší divize včera odjela na konferenci na Vysočinu a druhá část (vedení) odjíždí dneska do Mnichova na jednání. Uááááááá. Takže já budu mít čas srovnat si v hlavě všechno to, co jsme včera probrali s mojí bývalou spolužačkou ;) Viděly jsme se po víc jak roce a tři hodiny jsme nezmkly. Ukázalo se, že u obou během roku nastala spousta změn, včetně té, že jsme obě po operaci očí ;) na stejné klinice jsme se minuly o dva dny ;))))) A taky budu mít čas se duševně připravit na vrcholný sportovní výkon, jaký jsem podala naposledy loni v únoru - jdem s Bobem a Kwětuší na první letošní spinning. Snad nepadnu za vlast a hubenější zadek ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat