pondělí 13. září 2004

Sportovně žrací víkend.....

Jé, esko. Ukaž mi to. A hele géčko. Dělej, půjč mi to. Já chci takýýýýýýý.......
Bob vytáhl ze skříně řetěz mojich zapomenutejch céček, omotal si je kolem krku a stal se idolem. Teda idolem pro Gleep, která se snažila mu řetěz zabavit a při tom znaleckým okem hodnotila cenu a výjimečnost jednotlivejch patvarů. "Hm, broušený, ty jsou cenný. Tohle jsou ty obyč, těch bylo hodně. A rybička? Tu jsem ještě neviděla, ale mám doma dva paragrafy." Jinak byl víkend sportovně žrací. Grilovaná krkovice - éňo ňůňo ( chválím nakladatele Boba a grilovatele Midge) Utopenci -éňo ňůňo (chválím Perkele a jejího přítula) Naloženej hermelín - éňo ňůňo (chválím sebe ;)))) Pak se střílelo ze vzduchovky, hrála se hra na paměť, línej tenis, hlavní program byl volejbal - vydrželi jsme tři hodiny - a večer se zakončil noční bojovkou. Kapradí přinesli všichni, s kvízem to bylo horší, ale hlavně si nikdo neublížil a nikdo se neztratil, takže bych to označila za úspěšný. Příště dostanou jen svíčku a tři sirky ;) Takhle jsem se nakonec bála nejvíc já - asi deset minut jsem seděla sama u ohně, než dorazil první tým ;) Ták, prostě pohoda, až na to, že já jsem nemohla spát. V sobotu jsem se vzbudila v půl sedmý, do půl osmý jsem si četla a pak jsem vyrazila připravit tu bojovku. V neděli zase před sedmou přišla smska od rodičů - tak jsme tady, ale zatím jsme šli do lesa na houby :-) Rodičové totiž přijeli ráno z dovolený, a páč jeli z vesnickejma zemědělcema, nedorazili do Prahy, ale na chalupu.... To, že se vracej v neděli dopolko jsem se dověděla měsíc po tom, co jsem akci svolala. Že přijedou v šest ráno, překvapilo i samotné rodiče ;) No nic, rodičové to vzali s humorem. Zato moje tělo tu akci nějak s humorem vzít nechce, zvláště pak se mu nelíbí, že bojovku jsem vytyčovala hodinu v plátěnejch botách na mokrý louce ;) Prostě mi ty zmrzlý nohy nechce odpustit a vyhrožuje chřipkou či angínou či co to na mě hraje ;) Takže možná se načas odmlčím a zůstanu doma v postýlce, protože mě čeká ještě dovolená a na tu bych byla ráda fit.

1 komentář: