čtvrtek 23. září 2004

Hyjó

Stěhování kobyly je docela zajímavý. Nakládání jsem sice neviděla, ale vystupování a nástup do nového byly excelentní
Včera bylo príma odpolko.... Hanebně jsem se z práce posbírala o něco dřív a byla jsem se podívat, jak se stěhuje Bobova kobylka z Brna do Práglu. Zvládla to dobře ;) Já a bratr, který se tam náhodou vyskyt, jsme jen koukali. Koně jsou totiž neskutečně zvědaví a je docela legrace sledovat, jak vítají novou kobylu ;) Stáli jsme na krají chodbičky mezi boxama a měli jsme krásnou vyhlídku na hlavy všech koníků, páč každej se snažil okounout novou kobylku a vystrkoval hlavu co nejdál ;) Další fází byl výběr koníků, se kterýma bude kobylka Valonka chodit do výběhu... vybral se jeden koník, který je čerstvě po kastraci, takže pořád ještě pokukuje po ženskejch a Bobova Valonka se mu očividně líbila. Pusitili se do výběhu a čekalo se co bude ;) A bylo... on to na ní zkoušel, ona ho chviličku nechlaa a pak ho kopla, on jí to vrátil a odběhli, Valonka se chvíli předváděla, on se k ní přiblížil a ona ho kopla. On jí to pochopitelně vrátil. Bylo to dooost drsný ale zajímavý divadlo. A dopadlo dobře ;) asi jsou kamarádi. Ták, a je to. Valonka je v Praze, takže Bob bude mít víc příležitostí na ní jezdit. A já doufám, že se na nějakým kurzu taky naučím aspoň trochu jezdit ;))))

Žádné komentáře:

Okomentovat