pátek 17. září 2004

Šnečku, šnečku

vystrč.....ehm, nechtějte vědět, co měl vystrčit ( teda aspoň podle nápisu a nákresu na liště nad tabulí ve třídě 2.B gymnázia Litoměřická v roce 19xy ;)))))
To bude den, na jedinejch silonkách, co jsem ráno doma našla, byla ddíra na patě - teď mám punčocháče přilepený k patě růžovým lakem, venku je zima, nechce se mi pracovat a net se táhne jak tejden před vejplatou. A k tomu jsem vymyslela, že půjdem s fazolema na bowling, ale začínají obvyklé poprázdninové problémy - ten nemůže v úterý, ten ve středu a támhleten ve čtvrtek, komár hraje v úterý karty a pátky jsou pro pražáky nepřijatelný. Ke všemu měli dráhy volný od pěti do sedmi, což skoro nikdo nestíhá.... Takže počkám do pondělí, kdo se přihlásí a pak to asi vesele zruším a vyhlásím ankentu na vhodný srážecí den. Jediný pozitivní je, že je pátek !!!!!! (teda já mám dneska úterý, ale nic to nemění na tom, že zítra je sobota ;)))))

Žádné komentáře:

Okomentovat