sobota 2. září 2006

Kaktus party po x té ;)

teda pro mně podruhý...už se těším na mojito, neb tekylu vyrobit nealko nezvládnu. Mojito nealko půjde......

Těším se už dva týdny. Vlastně těšila jsem se, dneska mě trošičku bolí bříško a říkám si, co tam budu dělat, když začnu v osm usínat..... Rozhodně ale jsem připravená. Na všechno. Včera jsem oblítala blízké supermarše a zeleniny, abych objevila nejlevnější limetky - nakonec vyhrál Albert, ač se na závěr ukázalo, že to vyšlo asi o tři Kč dráž než u ťamana (njn, ťaman to měl za kus a Albert na kila) ,ale pořád to bylo o pěknejch pár peněz levnější než v Delvitě a Bille - zolději ;) Ale zase mnohem dražší než posledně....no co, ta dobrota za to stojí. Taky mám připravenej spacák, třtinovej cukr, piškoty na snídani, popcorn, kyselý okurky, chleba a doufám, že maso na gril potkám tam. Potřebuju totiž furt jíst...... hrůza. Jo, a do mojito sady patří ještě drtič ledu, skleničky, lžičky a brčka. Led koupíme. Mátu naškubu na balkoně, těsně před odjezdem. Robíkova výbava se skládá ze štěněte gambáče a našeho novýho miláčka - chlaďáku Lindr s integrovaným kompresorem ( vážně mazílek) Takže se už jen teple oblíc, koupit vody a džusy a vzhůru do Lhoty !

1 komentář:

  1. Zavist :) I kdyz ja jsem vcera melo mojito original a nemuzu si stezovat! Zase se dockas :)

    OdpovědětVymazat