čtvrtek 31. srpna 2006

Noční můry

musím změnit teorii, už mě strašej i v tejdnu

Nejdřív jsem si říkala, že mi něco radí flámovat celý sobotní noci a nejít spát, páč mě už tři soboty po sobě přepadaj děsivý sny. Ale tentokrát jsem se hrůzou budila i dneska..... 1)mojí nebohou Fabii zastavili policajti. Nějak se kdoví co dělo a najednou po mně chtěli třicet tisíc pokutu za auto ve špatným stavu. Přitom ten odřenej blatník a nárazník vyrobili oni. Vzbudila jsem se svým snovým hysterickým pláčem a řevem, hrůzou z toho, že budu platit opravu a ještě tuhle šílenou pokutu 2)dajaká podivná budova kdesi na ostrově, kde je všude kolem sníh a led. KOnčí tady lanovka. Já vysutpuju s Afričankou z lanovky. Kluci jsou pryč - nevešli se, dojedou další várkou. A já jsem bosa. Chodím tam po tržišti a chci si koupit co nejlevnější boty. Nakonec něco seženu a jdeme s Afričankou k odjezdu busů na letiště. Jenže já nemám nic- peníze, letenku, pas. Všechno je u Boba. Jdu mu naproti k lanovce, tam potávám Afričana a Bob je prej někde...dojde mi MMS s fotkou kavárny, u který stojí.... Jenže já kavárnu nemůžu najít, pak už nemůžu najít ani odjezdy busů. Volám Bobovi, ale ozve se jen - bohužel, majitel se vyskytuje v místě, kde není oprávněn používat telefon. Budím se hrůzou, že bídně zahynu zmrzlá v lanovce. 3)ten už se mi naštěstí vykouřil z hlavy, ale taky dost nic moc 4)to byl ten dnešní - sedíme na srazu s cizíma lidma (skoro bych řekla, že to měli bejt blogeři) v hospodě v cizině, ale musíme s Bobem odejít, protože odlítáme . Jenže já jdu na záchod a Bob napřed. Když vylezu, Bob nikde.... chvíli to vypadá na hrůzu viz2) ale nakonec se ukáže, že je to ještě horší - někdo mi ukrad kabelku a koženej kabát. A já lítám sem a tam. V ruce mám jen peněženku, páč nevím proč jsem jí měla v kapse. Letenky fuč, pas fuč, telefon fuč a do toho přijde nejlepší kráva, že mi musí něco ukázat u nich doma..... A všechno to knočí stejně - budím se, ale chci spát dál, pokouším se vrátit do snu a začít reagovat racionálně ;) nebo se vrátit o kousek zpátky a jít na to jinak. Nic z toho nejde..... Jo, a taky pak občas ráno přemejšlím, jestli vlastně s Bobem mluvím, když mě tak strašně naštval ;) Uzlík asi bude pěknej nervák, když si se mnou takhle užívá. A vůbec, je tohleto normální? Vždycky jsem měla jen milý výpravný sny, který jsem si užívala.

3 komentáře:

  1. je to normální :o) těhule prý mají sny naprosto neskutečný...a barevný (asi jsem permanentně těhotná, páč barevný sny mívám často). Počkej, až půjdeš do finále - to teprve budou sny!!!!....pokud se ti teda něco stihne zdát mezi nočním běháním čůrat ;o)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja ti teda nevim, ale sama doprava, hlavne letadla... nemas nejake trauma? :)

    OdpovědětVymazat
  3. nojo, asi mám trauma, že teď moc cestovat nebudu :o)

    OdpovědětVymazat