pátek 18. srpna 2006

Nepochopím

Tak tuhle trafiku nebrat

Některý věci vážně nepochopím. To, že ta trafika na busový zastávce u Feruščího parkoviště ( toho hlídanýho) zavírá ve čtyři a já se tam pravidelně objevuju v půl pátý, to jsem ještě trošku pochopit zvládla, byť zastávka je plná lidí a nějakej kšeft by určitě udělali ( a já nemusela jezdit deset minut na metro bez čtiva). To, že jednou ve středu, když už jsem jednou chytla otevřený, mi řekli, že můj oblíbenej časopis už nemaj, páč vychází ve čtvrtek, to jsem taky ještě pochopit zvládla ( koupila jsem si ho opět u metra). Ale kuwa drát, proč můj oblíbenej časopis nemaj ani ve čtvrtek v půl osmý ráno ("už jsme ho vyprodali, chodí ho málo") to asi nepochopím nikdy. Maj ho vůbec? Na chalupě aspoň všude bez vytáček přiznali, že ho nemaj, páč ho nikdo nekupuje. Ale takhle mlžit...fůůůůůj :DDDD Já mám ten Instinkt opravdu ze všech podobnejch časáků nejradši ;)

1 komentář:

  1. to je jasný, bábě tam chodí pár kusů a ty má hned od rána schovaný pro svoje známý ;-)

    OdpovědětVymazat