pondělí 21. srpna 2006

Měsíc čtvrtý

sákriš, je to pálení žáhy nebo není? jsem to nikdy neměla

A jsme doma. Teda v současnosti. Čtvrtej měsíc si užívám právě teď. A proti těm prvním třema si ho opravdu užívám. Už se začínám opradově těšit, už začínám opravdově vymýšlet, co nakoupíme, a dokonce jsem si už koupila jedny těhu džíny. Zatím bokovky, páč v těch pod prsa jsem vypadala na osmej měsíc a bylo mi to zatím lehce trapný, ale prostě už jedny mám ( holt to teplo nevydrželo tak dlouho a normoš kalhoty už mě vážně tlačily - a né jenom v sedě ;))) Prsa pořád rostou a je to vážně vidět. Pupík taky už pomalu začíná růst ( a že to bolí), ale vidět to ještě není. Teda na moje poměry jo, ale ve srovnání s většinou jinejch ženskejch, jsem furt v normě. A už jsem zase unavená. A není mi dobře od žaludku. Teda s těma nevolnostma v prvním trimestru se to srovnávat nedá, ale protivný to teda je. Tuším, že tomu, že mám pocit žaludku v krku, se říká pálení žáhy. Ale krk za to nedám - zase tak moc to nepálí. Jen to otravuje a nutí mě to pořád něco zobat. No, a příští zápisky už asi budou v tejdenním počítání, protože s počítáním na měsíce mám trošku problém. I ty trimestry počítá kažej web jinak. Je v tom boudel. Tejdny jsou jednoduchý - buď podle menstruace (to je častějš) a nebo podle početí ( to bejvá u toho poznamenaný) takže já jsem podle toho nejčastějšího počítání 15+6, což je úúúplnej konec šestnáctýho tejdne a zejtra už budu 16+0, takže v sedmnáctým. Tý vodo, to je fofr.

4 komentáře:

  1. no jedeš jak fretka :oD a jestli máš pocit, že ti nějaká sviňka sedí za hrudní kostí, tak tě pálí žáha ;o)

    OdpovědětVymazat
  2. Jezi, díky...tak to bude ono :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Rybush, zkus Rennie - to můžeš a docela zabírá...já do sebe nafutrovala snad kila :o)

    OdpovědětVymazat
  4. mě pálí žáha skoro pořád a to ani nemusím být těhotná:o((
    takže Rennie, jo? Dej vědět, jak to zabírá:o))

    OdpovědětVymazat