úterý 8. srpna 2006

Natvrdo

Bude to chvíli trvat, ale my si zvyknem !

Uf, včera se u nás konečně ocitly nový matrace. Vlastně o dva týdny dřív, než byly očekavaný. Ale co, dneska nebo zítra se přesouváme na chalupu, takže pokud nepojedeme oklikou, zbavíme se těch starých pružinových. A protože je jedno, jestli nám na chodbě stojej dvě pružiny nebo dvě latexky, včera jsme s Bobem zatli zuby a udělali výměnu. Jestli stojí v předsíni latexka nebo pružina, to je opravdu jedno. Ale jestli ležíte na latexový matraci nebo na vcelku proleželý pružině, to už opravdu jedo není :DDD Už když jsem se o postel opřela nebo si na ní sedla, lekla jsem se, protože místo příjemnýho zaboření následoval tvrdej náraz. Při usání mi přišlo, že mám hlavu i nohy s kopce a zadek do kopce - holt jsem zvyklá na to, že se mi ty největší vyvýšeniny zabořej a ráno jsem nemohla od půl šestý usnout. Ale modřiny nemám žádný, tak doufám, že se to postupně spraví :) Jo, a od zítra mám dovču, takže vzhůru do L. zavařovat meruňky, umejt auto, navštívit kamarádky a prostě si dááááchnout.

Žádné komentáře:

Okomentovat