pátek 25. srpna 2006

Střívko

A tohle prodává uzeniny ?!?!?!?

"Dobrý den, dala bych si dvacet deka šunky" Prsk, hází na váhu šunkovej salám "Ale já chci šunku!" "No, dyť tohle je šunkovej salám, to je něco jinýho než šunka?" No, šunku jsme našly. Pak ještě Samuraje - ten byl hned vedle. Zvážit a zabalit to kupodivu zvládla. Ovšem pak jsem jí dostala definitivně: "Dvacet deka červenýho eidamu" "Červenýho?" Málem mi zabalila nějakej načervenalej sýr. Ale nakonec jsme se dohodly - já dostala balíček se sýrem a ona instruktáž o tom, že se eidam balí do igelitu - červenýho a žlutýho ;) Ale byla to dřina. Btw, rozdíl mezi šunkou a šunkáčem jsem znala už v deseti letech. Že by vegetariánka?

4 komentáře:

  1. to mi připomíná, jak mi v Delvitě nějakej mladík krájel maďároš uherák...to každý uzná, že ten musí jít natenko, jak to jen jde, no ne? Na mou žádost znalecky pokýval, že se bude snažit, tak jsem čekala průhledný plátky - ouha, mladík nejen že nakrájel 3mm polena, ale navíc to ani neoloupal :oDDD no nechala jsem mu to jako suvenýr :o(

    OdpovědětVymazat
  2. no, aspoň měl príma sváču ;)

    OdpovědětVymazat
  3. V masně? Tak to by asi navíc byla masochistka, ne? :-)

    OdpovědětVymazat
  4. když já si jinak nedovedu vysvětlit, že někdo ve dvaceti nezná rozdíl mezi šunkáčem a šunkou ;) ...ale jakao vegetariánka možná mohla vědět o eidamu.... tak holt to asi byl Marťan

    OdpovědětVymazat