středa 2. srpna 2006

Nohy v teple

zachovejte paniku, žádný klid !!!
Tak já bych měla být v klidu. Nestresovat se, radovat se a těšit se...... Švagr je už delší čas v nemocnici a po druhé operaci se zdá, že bude všechno v pořádku. V rámci možností. Tchánovi není dobře a do nemocnice se přesouvá v pondělí. A jak na potvoru se ukázalo, že Bobova asialergie není alergie, ale něco mnohem "lepšího", takže teď bydlí na Bulovce na plicním a dávaj mi ho tam dohromady. Ke všemu plicní není zrovna sterilní oddělení, takže návštěvy tam sice smějí, ale návštěvy dva v jednom ne. A tak trávím večery s telefonem na uchu a snažím se slyšet, co mi Bob (ubytovaný s dalšíma třema lidma na pokoji) šeptá do ouška a prokldám to výkřiky: "COOOOO?" "NESLYŠÍÍÍÍÍM" "VYDRŽ AŽ PŘEJEDE TO METRO (tramvaj, auto, hasiči, kolo, brusle- dosaď cokoli, co i jen minimálně zvíří vzduch) A ze všeho nejvíc jsem v klidu. Dělám, že se nic neděje, všichni jsou v pohodě a já jsem šťastná. Nestresuju se, raduju se a těším se.

6 komentářů:

  1. Bobovi držím pěsti a ty na sebe dávej pozor. btw: únor je k rození dětí jeden z nejlepších termínů, to vám krásně vyšlo ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Jo klid je důležitej.
    Bob je kus chlapa,takže brzo se dá do pořádku a zbytek rodiny taky. Někdy se to nakupí :(

    OdpovědětVymazat
  3. Alloro, únor je fajn, ale já chtěla rybičkuuuuuu... ale pochybuju, že budu dvacet dní přenášet :DDDD

    OdpovědětVymazat
  4. Já vím, ryba je ryba, ale zas lepší únor než srpenec třeba. Tygr je lednovej a těhotenství i porod se tak zvládly mnohem líp. Aspoň to budete mít doma pestřejší :)

    OdpovědětVymazat
  5. ale Rybičky jsou přece únorový ne?? teda je fakt že až někde od dvacátýho... to do tý doby vydržíš ne? ;-)
    akorát jestli to bude kluk, tak se připrav na to, že nevěstu mu budeš muset najít ty protože kluci-Ryby jsou pro seznamování naprosto nepoužitelný :-D

    OdpovědětVymazat
  6. PJ, ryba to nebude ani omylem ;) i kdybych se snažila sebevíc, tak dvacet dní mě opravdu přenášet nenechaj ;) a to je tak na hraně toho, aby to byla ryba ;)

    OdpovědětVymazat