úterý 22. srpna 2006

Usínám

Nejdřív jsem si myslela, že je to tvrdou matrací, pak vedrem...teď už vážně nevím
Blbě spím. Už od pátku. A v sobotu to vůbec byla hrůza, o neděli ani nemluvím. V sobotu jsem si myslela, že je to vedrem ( před týdnem jsem málem umrzla a tak jsem aktivně vyměnila letní deky za peřiny, abysme se další týden mohli vesele vařit) V neděli to asi bylo tou skleničkou vína, co jsem si dopřála na palačinkový party u kamarádů od Finofilů (není nad to umět se správně pozvat ;)))). Proč jsem jak přejetá parním válcem dneska, to vůbec netuším. Nebo asi tuším - už od pátku bojuju s čímsi, co se hodlá projevit jako viróza. Zatím mi to jen ruší spaní a znepříjemňuje vstávání, ale už toho mám plný zuby. A přecházet to tentokrát nehodlám. Takže dneska ještě přežiju poradu ( debilní poradu) a zítra už budu smažit zápis hezky z klidu domova. HOWG. Jdu na poradu. Možná tam zkusím zdařile omdlít - to bych mohla možná jít domů rovnou a zápis hodit na šéfa. Jen nevím nevím, nejsem moc omdlívací tip a hérečka jsem taky špatná :o)

1 komentář:

  1. Hm, měl jsem to samý, mě pomáhá jeden vodovej nanuk před spaním :)

    OdpovědětVymazat