neděle 27. srpna 2006

Jo jo, jsem slepice

A bude ze mně megamatka.....

Jojo, právě mi kdosi poslal odkaz na jeden slepičí server, kde se v článku kdosi naváží do dokonalých megamatek, což bylo jakžtakž vtipný do věty, že to všechny mají z netu, konkrétně z jistého nejmenovaného slepičího serveru. Shodou okolností na ten nejmenovaný server chodím, takže jsem asi ta trefená husa ;) Co se dá dělat. Holt jsme každej jinej. Já donedávna vůbec netušila, že rodina.cz existuje. Netušila jsem to do momentu, než jsme začali uvažovat o Uzlíkovi. Potřebuju totiž informace, plánovat a řešit - holt jsem magor. A tak jsem tam začala chodit. Nejdřív jsem plašila se snažilkama, teď plaším na těhulích. A jsem ráda. Když plaším moc, uklidní mě. Když vymyslím pitomost, zchladí mě. Když potřebuju poradit, vždycky někdo poradí. Nebo něco najdu a k tomu najdu spoustu dalších názorů. Jo, jsou tam matky, co si myslej, že jsou dokonalý, pár jich tam nepřipouští diskusi, ale sposta je ochotná diskutovat. A já jsem ochotná nahlížet na všechno z různých stran a dělat si vlastní názor.....na to jestli a proč kojit, jestli nosit v šátku a jestli koupat ve vaničce nebo v kýblu. Kde rodit a co kde čekat. Jsem holt taková - vždyť pracuju jako plánovač :o) CHápu, že některejm matkám jsou tyhle diskuse protivný (oni holt nemluvěj v plurálu, nešišlaj a nezdrobňujou, jako údajně všechny na rodině). Taky chápu, že puberťačky tohle nezajímá. Ovšem nechápu, proč se navážej do někoho či něčeho, o čem nic nevědí. Osobně je mi příjemnější server, kde jsou sice nablbý články a pod tím militantní diskuse, ze který si ale občas něco odnesu. Než server, kde jsou většinou reklamní články a v diskusi jsou výkřiky typu - PRVNÍ ;) Jsem prostě budoucí megamatka !!!! (to abyste měli jasno)

5 komentářů:

  1. A co je vlastne megamatka? Vyvolava to ve mne predstavu obří rodičky, které se nepodařilo shodit nabraná kila..

    OdpovědětVymazat
  2. megamatka je prej matka, jejíž dítě umí v pěti vyslovovat r a ř, která už teď má nakoupeno pro dítě do školy a to třetí si nevzpomenu....ale taky mám u toho představu nafouklý ženský :)

    OdpovědětVymazat
  3. Rybush - server neserver - ty budeš super matka ;o)

    OdpovědětVymazat
  4. a doba, tak ta je také jiná. Za nás a to není tolik dávno, internet téměř nebyl. Zpovídali jsme nastávající babičky, lovili staré a nové knihy. Ty nové moc nebyly, naštěstí ty staré opět začínaly platit. ;-) Takže tak.

    OdpovědětVymazat
  5. Koupat jedině v kýblu a utírat hadrem na podlahu :o)
    Jak si tak vzpomínám, tak Gaiu tenhle server spíš stresoval. Tolik informací o nebezpečí a ohrožení, které si ani nedovedla představit a najednou o nich čte! :o)

    OdpovědětVymazat