pondělí 28. srpna 2006

18. týden

ještě chvíli a zblbnu definitivně....

No jo, o víkendu jsem se přehoupla do dalšího týdne. Před týdnem jsem byla dát krev na tripple test, ale proto, že už mám jednu genetiku za sebou, moc se nebojím. Bojím se až ultrazvuku ke konci září. Zítra jdu do poradny a taky ke svojí obvoďačce - nechat se uschopnit (asi, páč jsem pořád ještě divně grogy, ale zase musím v práci něco do konce měsíce dodělat). Měli by mi natočit EKG ;) Ale hlavně - už víc jak týden soustavně pozoruju, jestli mi roste pupík. Každej průchod kolem zrcadla rovná se zastavit, vyhrnout tričko a natočit se ze všech stran - co kdyby za ty tři hodiny bříško opravdu vyrostlo !?! Poté, co mi v pátek ze serveru megamatek dorazil dopis mému bříšku, kde se psalo, že citlivá žena už může cítit pohyby, začala jsem pátrat i po nich...... Jestli se mi hodně rychle nevyvalí pupík a uzlík aspoň třikrát po sobě pořádně nekopne, definitivně zblbnu.......

4 komentáře:

  1. to tak vypadá, hele klídek, jo? :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jak já ti rozumím :) S Tygrem před milionem let to bylo stejné, u zrcadla od rána do večera. Ale první kopanec přišel až mnohem později, tak se neděs. A dávej na vás pozor. Jak to prožívá Bob?

    OdpovědětVymazat
  3. Bob je úžasně na měkko ;) zatím si s pupíkem moc nepovídá, ale je úžasnej.... jsem krásně hájená :o)

    OdpovědětVymazat
  4. heh, já jsem naměkko taky a to o tom jen čtu...

    OdpovědětVymazat