čtvrtek 24. srpna 2006

A jsem doma

Celá neschopná

A je to. Jsem na neschopence. Ani nevím, jestli mě paní doktorka tak vehementně prohlížela proto, že kdyby mi nebylo vůbec nic, tak mě doma nenechá, nebo spíš proto, že vzhledem k Uzlíkovi měla strach, aby něco nezanedbala. Asi za b je správně. Neb jsem dostala neschopenku s vycházkama a nařízení, že mám bejt hlavně v pohodě. Já v pohodě rozhodně nejsem, páč jsem slíbila, že doma sepíšu zápis z úterní blbárny. A pokaždý, když ten zápis otevřu, zvedne se mi tlak a žaludek :) ale vlastně už jen asi pět čísel a je hotovo. Naštěstí...... takže od dnešního poledne už jen zodpovědně stonám, chatuju, drbu a čučím na bednu. Jo,a kocour je cvok. Už od příjezdu z dovolený je takovej nějakej nervózní a neví coby. A hlavně se ode mně odmítá hnout. Právě leží pod monitorem a loví tužku - pokaždý je strááášně nakrklej, když mu zajede pod klábosnici. Alá já jsem hodná panička a furt mu jí vyndavám, protože kocour pod monitorem je pětkrát lepší než kocour před monitorem a stokrát lepší než kocour na klávesnici.....kurnik, kam jsi tu tužku zahodíííííl ?!?!?!?!

3 komentáře:

  1. Vítej do klubu :) já už ležím třetí týden, bohužel ne z tak příjemného důvodu jako ty :( Dávej na Uzlíka pozor :)

    OdpovědětVymazat
  2. moc ti držím palečky,aby se to brzo spravilo !

    OdpovědětVymazat