úterý 15. srpna 2006

Dovolená?

Galeje to byly ;)
Týjofky, celo dovču jsem si říkala, co všechno musím zapsat. U všeho jsem měla vtipnej nadpis a ještě vtipnější perex. A teď nic.... No, rozhodně j sem zpátky z chaloupky. Dřepím v rachotě a dokonce tu vytvářím i nějakou tu hodnotu. Ale potřebovala bych si dáchnout. Chalupa byla náročná. Vtrhnout do podkérkononší v době, kdy se tam rekreují rodiče, totiž není ten nejlepší nápad. Nejdřív jsme museli nastěhovat postel do nově opodlahovanýho pokojíčku. Pak jsem tam ještě natlačila stolek a televizi, abych se vzápětí rozhodla, že dám na mamku a když už maluje bráchův pokoj, tak vymalujem i náš. Čert mi nakukal, že mám ignorovat nezakoupení tý bezva papírový izolepy, že to pak všechno umeju. První vrstvu, co jsem malovala já, to ještě šlo - dávala jsem si pozor, hlavně na lišty na stropě, ale když se pak válečku chytla matka ( přece jen jsem fyzicky trošku v indispozici), byl to konec. Ke všemu se pak objevil Bob dřív než měl a já nechala doumejvání na další den....Pomoooooooc, ještě teď bych si jednu vrazila Nakonec to spravila houbička na nádobí s drátěnkou - pokoj vypadá báječně a už se těším ,až tam budem stěhovat mini postýlku. Jo, a pak jsme ještě grilovali pro návštěvu pstruhy, co jsme si byli vybrat přímo v sádkách, sem tam se procházeli a koukali, jak se otec zdokonalil v pokládání plovoucích podlah. A taky jsme spali a papali a dobře se měli. Jela bych zase.

3 komentáře:

  1. tak vítej zpátky :)

    OdpovědětVymazat
  2. tak tomu říkám názorový posun: na počátku \"galeje\" a na konci \"jela bych zase\" :-)))

    OdpovědětVymazat
  3. všechno lepší než čučení do hory čísel v práci ;) a taky - galeje byly na začátku - konec jsem prospala :DDD

    OdpovědětVymazat