pondělí 7. srpna 2006

Hnízdění

šmarjá, přiznejte se, kdo posílal to teplo do horoucích pekel? Mně je ZIMA !!! Chci zpátky léto !!!!

Hurá, Bob je zpátky z nemocnice. A protože ho čekáj ještě dva týdny na neschopence, beru si ve středu dovču a mizíme na chalupu. Je potřeba si dáchnout. A je potřeba v klidu naplánovat spoustu věcí. Rozhodli jsme se totiž, že vzhledem k dočasně nevyjasněným rodinným problémům, zůstaneme ještě nějaký pátek v našem nedostatečně velkém bytě (že je malý si o 3+1 netroufám říc) a tudíž, že ho přece jen zrekonstruujeme. No, a já teĎ soustavně chodím po bytě a očima přeměřuju, co se nám kam vejde a co se kam nevejde. Kam dáme stůl a kam sporák..... Taky mě přeadá chuť hnízdit a dělat doma pořádek, což v kombinaci s tím, že jsem už od minulýho týdne soustavně unavená, vypadá tak, že sedím na gauči, pozoruju skříňky a v hlavě ( někdy i nahlas) si sumíruju, co tam všechno je, co z toho vyhodím a co kam přesunu - samozřejmě, až mi bude dobře :DDDD Jo, a vybrali jsme si ve Scontu sedačku - kdyby někdo ještě před týdnem řekl, ať si jí koupím, tak se mu vysměju, že takovou hrůzu nikdy. A teď nechápu, že jsem bez ní mohla žít. Takže hurá do toho, dokud je ve slevě !

1 komentář:

  1. Jo tenhle způsob úklidu znám :)
    Jinak léto jsem proklela.Ale je přece normální,že v srpnu prší? :)
    Pozdravuj doma.Třeba se zítra stavíme :)

    OdpovědětVymazat