čtvrtek 17. srpna 2006

Tak to je konec

31-8, to je dvacet dva, né? ....jo ahá, ale listopad má jen třicet, no, ale stejně je to těch dvacet dva

Já už vážně blbnu ;) počítat neumím. A to se mně to drží od sedmýho tejdne. A prej bude hůř. Na Bobovejch narozeninách u nás na chaloupce jsem zapomněla číst sms. V pondělí jsem pak našla několik dotazů na cestu (všichni dorazili v poho) a jeden dotaz na vál a struhadlo kvůli langošům ( lagnoše byly výborný). Jen nevím, proč když jsem kamarádovi v pondělí ráno odpovídala, že struhadlo i vál máme, jak si jistě v sobotu všimnul, sdělil mi, že jsem brdza :DDDD Na druhou stranu - já takhle blbnu i normoš, což většinou Boba vytáčí k šílenství, zatímco teď jen mává rukou, skřípe zubama a brmlá si něco o tom, že snad bude líp ;) Jinak jsem byla dneska u doktorky, páč mi přišlo, že bříško mě bolí víc, než by mělo a dověděla jsem se, že jak poroste, tak si to ještě užiju - už se těším Za odměnu jsme pak jukly na Uzlíka ;) krásně chrupal. A jsem blbec - už od začátku sním o tom, že zůstanu doma na nemocenský a když mi to konečně doktorka nabídne, tak odmítnu. Ách jo.

1 komentář:

  1. Ty tvé počty mě málem zmátly, teta :) A piš co nejčastěji, teď porodila jedna mladá maminka, jejíž deníček jsem četla celý její těhotenství, tak ať mám aspon co číst dál :-)
    Dávej na vás pozor, pa.

    OdpovědětVymazat