čtvrtek 14. září 2006

Zavírací pytlík

Asi je to príma zařízení, ale né pro primitiva, jako jsem já....

Je to tak půl roku, co jsem naprostou náhodou zjistila, že pytel od kočičích granulí fialovýho výrobce jde zavírat na jakýsi zip. Rozdělala jsem ho jako normálně, něco usypala a při zavírání jsem zjistila, že se tam cosi na sebe přicuclo.... Asi tak před čtvrt rokem, když fialový bobule došly, došla jsem já pro další, tentokrát zelený. Chvíli jsem bojovala s otvíráním, abych po úspěšném lítem boji zjistila, že pytlík byl taky zavírací, ovšem jen do momentu, než jsem onu úžasnou součástku při vehementním boji přestřihla..... Včera došlo na další granule. Pro změnu žlutý. Pamětliva problémů minulých (kupodivu jsem si vážně vzpomněla) jsem nastudovala pytlík, přečetla si cosi o uzavíratelnosti, našla čáru zde otevřete a přesně na té čáře jsem to přestřihla..... Něco je špatně...asi slovo otevřete neznamná přestřihněte. Pytel jsem zadělala kolíčkem. Podle nenažranosti Luciána a velikosti pytle soudím, že další pokus vylepšit si reputaci, budu mít za další tři měsíce.

2 komentáře:

  1. Zrovna nedávno jsem ti chtěla napsat, že těhotenství je sice krásná věc, ale člověk by se neměl upínat jen na něj, protožematky, které nedovedou mluvit o ničem jiném než o svých dětech a nedovedou se soustředit na nic jiného, nebývají ty nejlepší (a to je ještě eufemisus). A vida, článek o kočičím žrádlu :-) Ještě ti to na mozek asi neleze :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Lauro, leze, ale snažím se to maskovat :o)

    OdpovědětVymazat