čtvrtek 14. září 2006

Tvrdý náraz

"Jé, miláčku, to je super - teď když ses přitulila, narazilo do mě břicho !!!!! "

Bob je nadšenej - až donedávna při našem tulení narážel ze všeho nejvíc asi na kyčle a žebra. Před časem se to vylepšilo a byly to prsa. Teď už nejvíc vyčnívá pupík. Je to docela legrace - krom toho, že mi v něm škube a dloube, tak i trošku mění tvar. Včera ráno jsem ležela na zádech (ehm, to jako, že všechny přebytečný tuky se shrnuly kamsi jinam) a kolem pupíku se mi tyčil docela slušnej kopeček. Krásně šišatej s naprosto nevystředěným vrcholkem. Dneska ráno byl uzlík asi naležato, protože pupík byl snad poloviční ;) Další sledování podniknu zítra - krásně se u toho bavíme Bohužel, začínám vypadat jako solidní kulička. Ani né tak proto, že bych tolik přibrala, jako spíš proto, že ač jsem nikdy (no dobře, tak do takovejch dvaceti možná jo) nebyla vychrtlina, tak jsem u některých vzbuzovala dojem tyčky do betonu . Dojem hubenosti zapřičinily moje velký ramena, vcelku rozumně vyvažující bytelnej podvozek, malý prsa a krásně plochý bříško...... Ze všech atributů hubeňoura mi zůstaly jen ty ramena, který už toho sami moc nezmůžou......

Žádné komentáře:

Okomentovat