úterý 5. září 2006

Metro pojede až do Kobylis !?!?!?

Tak tehnle titulek k dnešním zprávám na Impulsu mě docela hodně zaujal.....

Tak tohle mě vážně dostalo. Chvíli jsem si myslela, jestli jsem se neocitla v minulosti - dva roky zpátky. Protože minimálně tak dlouho už metro do Kobylis jezdí. Zprávy pak pokračovaly tím, že trasa metra IV.C bude pokračovat třema stanicema až do Letňan, první pasažéři by se měli projet v roce 2008, ale že o tom definitivně rozhodnou až zastupitelé města někdy na zasedání..... Pomoooooooc - to mi chtěj říc, že celej Prosek je už dva roky komplet rozkopanej jen proto, aby zítra nebo kdy zastupitelé rozhodli, že se jim to nezdá? A nebo na Impulsu mají nějakou super rubriku, do které vytahují několik let staré zprávy? A nebo jsem se zbláznila já a nic není jak je a všechno je jak není, já se zítra probudím a žádný metro nebude?

17 komentářů:

  1. Že bychom měli k sobě kousek?

    OdpovědětVymazat
  2. Toku, já furt měla pocit, že bydlíš někde na jihu.... :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Na severu. Ale na Střížkově mám tchánstvo, takže jsem tam víc než často :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Toku,mně to pak napadlo, když jsem četla tvojí cyklo-reportáž, páč mám pocit, že jsi dokonce míjel i mojeho zaměstnavatele :o) ....Takže to k sobě fakt nemáme daleko. Jen mám pocit, že k vám domů to metro do Letňan zatím nevytrhne

    OdpovědětVymazat
  5. Až ho protáhnou až do Kralup, tak vystoupím předposlední zastávku :o)

    OdpovědětVymazat
  6. Až ho protáhnou až do Kralup, možná se vrátím po mateřský do původní práce ;) ...Odolka?

    OdpovědětVymazat
  7. Z Proseka ....máme to trošku otočený. Kdybys nejezdil tak šíleně brzo, řekla bych, že se ráno míjíme na dálnici v protisměru ;) Drandím na tu konečnou - stanici za váma ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Tohle je jeden z paradoxů tohohle světa. Lidi z Kralup ráno sednou na autobus a jedou pracovat do Prahy, zatímco lidé z Prahy sednou na autobus a jezdí pracovat do Kralup. Tolik promrhaného paliva, času...
    Vyměním Tvé místo v Kralupech za mé v Praze :o)

    OdpovědětVymazat
  9. Beru ;) to moje mně nebaví :o) v Práglu bych pracovala hned ;)
    ehm, teda ....co děláš? esli děláš podivný výpočty, který bys pak měl analyzovat a prozkoumat a zhodnotit, tak neberu, páč už mi to leze krkem :o) ale zase by ses tady ujal ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Já se starám o redakční systém :o)

    OdpovědětVymazat
  11. TAk to bych vám tam asi udělal pěknou paseku ;) a ty při plánování benzinu asi taky :DDDDD

    OdpovědětVymazat
  12. Benzín? tak to děláš u ropáků?
    Až nastoupí Gaia koncem září do práce, musím se porozhlédnout po něčem v okolí Kralup a Odolky, nerad bych takhle děsně vstával celej život :o)

    OdpovědětVymazat
  13. no, určitě něco najdeš ;) zase taková bída tu není...i když - praha platí líp

    OdpovědětVymazat
  14. heh, \"Oholená voda\"? tam to asi znám :-D
    ČR je prostě příliš mrňavá, všichni blogeři se jednou setkají :-D

    OdpovědětVymazat
  15. ať si metro jezdí kam chce, hlavně ať mě odveze z Můstku na Depo Hostivař, to je nejdůležitější trasa :o))

    OdpovědětVymazat
  16. Jarmi, to je naprosto špatná trasa :o) přesně tudy nejezdím skoro nikdy :)

    OdpovědětVymazat