pátek 15. září 2006

Pochvala

Melancholicky.....

Středeční večer se vydařil. Naložili jsme s Bobem Mata a Ivanku a vyrazili jsme směr malé město za Prahou, k Peti a Alešovi za účelem dopití sudu a sežrání kvanta masa. A taky za účelem seznámení Ivnaky s Peťou, páč se holky ještě neviděly a už týden se znají přes net ( čistě náhodu z jedný drbárny) Teda sud se nakonec nedopíjel, nebo to pivo dneska nic nevydrží a stihlo se zkazit. Takže kluci natankovali v hospodě petky a my s holkama jsme si daly mojito - dvě nealko, jeda alko ;) Dalším cílem totiž bylo zacvičit s lahví bacardi z Kaktusparty a dobaštit limetky z téže akce. Jen se ukázalo, že na udržení ledu v piksle v rozumným drceníschopný stavu, je moc teplo a na popíjení ledový tříště je zase zima ;) Nakonec jsem do původního základu už jen dosypávala cukr, vymačkávala limteku, dodávala trošku máty a zalejvala to matonkou - prostě taková lepší citronáda. Skončili jsme u ohně. Na jedné straně v lehké melancholii Ivanka, Peťa a já, naproti naši muži, taky v lehké melancholii a lehce v lihu :o) A domů jsem byla řidič ;) Bob naštěstí vypil vcelku rozumné množství piva a starýho šmudly, takže jsem se dočkala i krásné pochvaly, že prej se jen diví, jak dobře řídím, když jsem v klidu ;) Škoda, že jsem si to nenahrála, protože se mu už leta snažím vysvětlit, že když jedu bez něj, tak vážně neřídím jak debil ;)))))) Už aby bylo jaro ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat