pondělí 18. září 2006

Novinky a inovace

Aspoň něco k lepšímu aneb policie překvapila.

Nestíhám se divit. Zajímavý je že nejvíc mě vykulili policajit - když se včera vrátil Bob od auta po pohovoru s pány policisty, byla moje první otázka: a na služebnu jdeš hned nebo až zítra. Když mi před očima zamával lejstrem, že to s ním sepsali na místě, málem jsem si sedla :o) Jojo, předtištěný dokument včetně poučení, kam se už jen napíše komu se co kdy stalo. Úplně zmizela moje oblíbená literární pasáž v ich formě o tom v kolik hodin poškozený kolem auta chodil, kolikrát ho obešel a kam pak zamířil. Aspoň sem tam se inovuje něco užitečného ( a né jen služebny - btw, né že bych si myslela, že policie by nepotřebovala dvě miliardy navíc, ale proboha, proč zrovna na služebny?????) Bohužel asi čtyři hodiny po tom, co jsme s Bobem začali špekulovat, že i služebáka upíchneme na hlídaný parkoviště, jsme se dověděli, že máme na parkovišti k 31.12. výpověď z důvodu nevyjasněných právních vztahů mezi majitelem pozemku a majitelem komunikace na pozemku. Sice jsou grandi a nabídli nám místo na jiném parkovišti, bohužel parkoviště stojí sto metrů od naší garáže, kterou nepoužíváme, páč skákat každej den minimálně dvacet minut ráno k autu a dalších dvacet minut navečer od auta jaksi nezvládáme. Poslední skoro novinka je zase příjemná a to: SPRAVILI NÁM TEPLOU VODU !!!! Anabáze to byla šílená - začalo to dělníkama vylejzajícíma z otvoru někde pod barákem začátkem srpna. Když dělníci zmizeli, divila jsem se večer v koupelně, že moje pračka dlouho ždíme, pak jsem zjistitila, že moje pračka už skončila a tudíž je to pračka sousedů. Ovšem když zařízení ždímalo ještě další hodinu a ráno znova, a začala téc teplá voda téměř hned, dospěla jsem k názoru, že máme jen dvě možnosti - buď teplou vodu na počkání s rambajsem, nebo čekat deset minut, ale v tichu. Po pár dnech zmizelo hučení a s teplou zase začalo bejt zle. Rezignovala jsem. Ovšem před týdnem se objevilo na nástěnce v baráku lejstro (které kupodivu nikdo nestrhnul) o tom, že oprava byla zdárně ukončena a až na občasné výpadky způsobené výměnou trubek, bude teplá voda OK. A jak napsali, tak se i stalo ;) Už jsem se dvakrát i spálila, jak opravdu nečekám, že začne téc horká okamžitě. Takže třikrát SLÁVA ,SLÁVA, SLÁVA :O)

2 komentáře:

  1. víš proč potřebujou peníze na služebny? protože mnohde ještě mají starý kovový šílený židle, psací stroje, nábytek z doby první republiky přitom co kus to originál (rozuměj každý pes jiná ves) notesy a propisky si musí nosit z domu vlastní atd. atd. atd.
    (sestra má přítele z jednoho nejmnenovaného obvodního oddělení - podotýkám PRAŽSKÉHO! takže asi tak ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. já si právě myslím, že potřebujou peníze na tužky, notesy a hlavně počítače...

    OdpovědětVymazat