pátek 8. září 2006

Sbohem Fidorky

Bylo to krásný, ale je třeba se vrátit k původnímu režimu ;)

Že já na tu váhu lezla. A nebo možná - ještě že jsem na ní vlezla včas......mohlo bejt hůř. Dvě kila za tejden, to už je vážně nářez. A může za to můj podivný pocit, že se můžu ládovat vším a v libovolným množství. Nemůžu ! Je třeba nasadit redukční kroky, páč mám v plánu přibrat celkově dak deset dvanáct kilo, přičemž teď v půlce už mám pět. Na první pohled to zní dobře, ale když k tomu dodám, že první 3-4 měsíce bych neměla nabrat skoro nic, zní to už hůř. Ty tři kila, co jsem měla navrch do minulýho tejdne, by byly akorát - minimálně půl kilča moje kozy jako vozy, čtvrt kila má Uzlík a něco k tomu ten jeho bazén, a asi už trošku skladuju vodu. Ty dvě kilča k tomu, to je už čistej a nefalšovanej tuk. Bohužel - běžný krok č. 1 - zrušit výtah a chodit do schodů pěšky, je nereálný - zadejchám se na šestým schodě a to bych jich měla zvládnout aspoň padesát. TAkže začneme krokem dvě - vrátím se jen k jedný lžičce cukru do čaje zruším fidorky, deliny a jiné čokolády a nasadím ovoce zruším arizonky a nasadím zeleninu Přestanu se přežírat na obědě (to je asi hlavní důvod těch kil) a zruším limonády a džusy. Voda je taky fajn. Bohužel - krok číslo tři - jíst často, splnit nemůžu, páč jím soustavně Jedinej rozdíl od předtím je, že cílem není zhubnout, ale nepřibírat :o) Já si myslela, že už se kulí Uzlík ven a on je to jen špek ;)

3 komentáře:

  1. Lepsi nez kdyby byl podvizivenej :)

    OdpovědětVymazat
  2. NO, podvýživa zdaleka nehrozí :)

    OdpovědětVymazat
  3. jen se neomezuj a užij si to žraní, na diety bude času, až se narodí... to nebudeš mít ani čas mít na něco chuť nebo hlad:o))

    OdpovědětVymazat