pondělí 25. září 2006

Týden jednadvacátý

au ty záda
JJ, tak jsem se konečně dočkala velkýho ultrazvuku. Pro Boba to bylo první setkání s Uzlíkem a byl nadšenej. Mimís na nás dělal dlouhej nos a vůbec se předváděl. Jen jak už jsem psala, nepředvedl pindíka. Takže se zdá, že to bude malá Zuzanka. Pracovní název Uzlik Zuzik ;) Já jsem posledních pár dní nebývale aktivní, ale jak se zdá, tak se to dneska zlomilo. Už na dnešek jsem blbě chrněla a teĎ bych spala snad i ve stoje. A bolej mě záda. Už to trvá od tý neschopenky - to jsem si říkala, že máme doma u kompu blbý křeslo. Jenže oni mě ty záda bolej i v práci, a tady mi židli nikdo nevyměnil. Většinou zvládám dopoledne a odpoledne kolem druhý to vypkune. Bohužel, dneska to vypuklo už v deset :( a já vůbec nevím, jak tu přežiju. Jo, a mám furt hlad. Už mám nahoře asi šest kil a hlad je pořád. A to nežeru nic hroznýho - hlavně ovoce a jogurty. Zuzik je holt hladovec. Ale co je hlavní - bříško se definitivně vylouplo, takže už dva lidi, co to nevěděli, to poznali !!!!! HURÁÁÁÁÁÁÁ !!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat