středa 13. září 2006

Bogaboo

aneb jak jsem se zamilovala a zase odmilovala.....

Včera mi to nedalo a po mejlový diskusi s Ivankou jsem se vypravila do Babyparku, zatím asi jedinýho prodejce kočárku Bugaboo u nás. Kočárek je to totiž nádhernej. Nebo spíš - jak pro koho. Je divnej, divnej tak, že já jsem nadšená, divnej tak, že spousta lidí je vyděšenejch. A protože obrázek je obrázek a člověk nic nezjistí, vyrazila jsem do terénu. A byla jsem nadšená. Kočárek mi byl předvedenej a já jen slintala: 9 kg, velká kobrbička, dvě velký pevný kola, dvě malý otočný. Přehazovací rukojeť umožňuje vybrat si, který kolečka chcete mít v předu - velký pevný v terénu, malý točitý ve městě. Stejně tak se dá přehazovat i korbička - takže mimís může koukat jak na vás, tak ven, při obojím zapojení koleček. Když je nejhůř, jdou malý kolečka složit a kočárek se dá třeba do schodů táhnout jako kárka. Taky má ruční brzdu - sice divně polohovatelnou, ale když už má na kolečkách čeilsti a vyvedenej bowden, pak si myslím, že výměna páčky za normální plynulo možná i s aretací, je dílem pár minut. A má spousty, ale opravdu spousty barev. Při složení je z kočárku vcelku malá placička, po sundání kol ještě o kus menší. Na podvozek se dá připnout i autosedačka. Sumasumárum - až na tu cenu - neuvěřitelnej ráj Dorazila jsem domů, zapěla Bobovi ódu na kočár, dohodli jsme se, že budem koukat u zahraničních sousedů, jestli není levnější (třicet hadrů je třicet hadrů :(((((( ) a já si otevřela diskusi a zjistila jsem, že kočárek nemá něco, co mě ani ve snu nenapadlo zařadit do mých nutných požadavků - nemá polohovatelný zádíčka u sporťáku. Sporťák s sice dá položit, ale nožičky mají pořád původní sklon vůči zádům, takže když mimíse, či už spíš dítě položíte, zůstane v takový podivný cvičební poloze s kolínkama ve vzduchu :((((( ještě to teda budu muset pořádně nastudovat a pročíst, ale trošku mě to odradilo A taky jsm pochopila, proč ta velká korbička - narozdíl od jinejch kočárků tady nejde půlroční miminko přestěhovat do sporťáku. Z toho šoku jsem se vzpamatovávala pěkně dlouho :o) No nic, i tak zůstává na seznamu favoritů já budu pátrat dál.... Ivčo, a když máš rukojeť směrek k malejm kolečkům, kočárek poměrně dost houpe !!!! jo, obrázek sem bohužel nedám, páč jsem našla samý flashový, ale můžete se juknout sem: BUGABOO

Žádné komentáře:

Okomentovat