pondělí 25. září 2006

Jen aby se nezkazilo !!!!

Maminka občas vážně perlí

Víkend s rodičema bejvá náročnej ;) hlavně matka občas vážně perlí - kdyby to chtěla vymyslet na apríla, tak se jí to nepovede: Dva týdny zpátky, návštěva známý z vesnice a její kamarádky. Matka vesele přiskotačí z kuchyně a předvádí návštěvě příšernej plastovej výrobek od Readers Digist ( co poslali místo slíbenýho milionu) na kterým je lampička, cvakátko na založení knížky a světe div se, i rádio ( k čemu někd potřebuje takovou trojkombinaci mi zůstává záhadou) a vysvětluje Gabě, že rádio se sepne při zacvaknutí sluchátek...strká jí sluchátka do ucha a předvádí, kde se zesiluje a ladí. Gaba chvíl nechápavě kouká, potom hejbe čudlíkama a nakonec celá vykulená přístroj vrací, aby moje matka mašinku vzala, potěžkala a zjistila, že tam nejsou baterky ;) Den zpátky: máchám na mamku bráchovým vínem, že jim ho jdu uskladnit do sklepa a dovídám se, že my máme na lednici efektní džbánek od templářů. "JJ, asi si ho odvezeme do Prahy a vypijem u kmarádů" "No, on je už načatej, Milada ho tu pila. Tak jen, jestli se nezkazilo" Vylezu ze sklepa, cestou k lednici přemýšlím, jestli ho mám ochtunat sama nebo to svěřit Bobovi, který je v naší rodině za odborníka, chytám džbánek a ....... Milada se na Savignonek podívala opravdu důkladně ;) Víno nedostalo ani nejmenší šanci se zkazit ;) Teda - to není výčitka Miladě, neb si matně vzpomínám, že džbánek načínal Bob a vesele jí nalejval taky on. Vlastně je fajn, že jsme nemuseli takovou dobrotu vylejvat. Jen mě štve, že jsem matce nalítla :-DDDD

Žádné komentáře:

Okomentovat