pondělí 4. září 2006

Zblblej budík

že by konec světa?

Neuvěřitelný. Večer jsem pečlivě nařídila budík na šestou - holt mě čekal nástup do práce po dvou tejdnech lehára, a ještě před tím návštěva doktora. Dala jsem si na tom přeřízení opravdu záležet !!!! Ráno ta příšera zazvonila, já se vyklubala do sprchy a když vylezu, tak koukám na hodiny, že je skoro půl.... chvíli jsem si myslela, že jsem si to ve sprše nějak protáhla, když se vedle z pokoje ozvalo dost nerudný: "Ty jsi vážně tlapka blbka, tys ten budík nařídila až na čtvrt" Načež se objevil Bob, koukl na hodiny, chvíli na ně zíral a sdělil mi (teĎ už s úsměvem), že jsem větší blbka, než tušil, páč sice bylo půl ,ale teprve šestý. Chvíli jsem civěla jak puk než mě napadlo jít se podívat na našeho úžasnýho, radiově řízenýho budíka - ten šmejd ukazoval 6:10, při podrobnějším studiu se ukázalo, že si myslí, že je 6:10 23.listopadu 2024 Kde to ten debil vzal, to vůbec netuším. Asi se zastavilo zemský jádro. Budík už je nařízenej a páč neumím najít návod, nevím, jak tam sepnout to radiový řízení. A když tak nad tím přemejšlím, tak si říkám, jestli není lepší, když se předbíhá nebo zpožďuje o pár minut za rok, než za jednu noc o 18 let.

3 komentáře:

  1. Tak vítej v budoucnosti... :))

    OdpovědětVymazat
  2. doufam,ze se ti Bob omluvil a koupil novej budik...
    A jestli ne,at si to precte :)

    OdpovědětVymazat
  3. Perkele- vyřídím ;) ale asi to neprojde

    Ben - no, je to tady príma, jen mi přijde, že je všechno při starým :o)

    OdpovědětVymazat