středa 20. září 2006

Uzlinkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Pindík se nekonal ;)

Tak jo, zdá se, že to bude holčička ;) Teda na 80% :o) což u holčičky nám asi nikdo neřekne víc....... prostě poznání založené na tom, že cosi není vidět, je trošku míň přesné, než založené na tom, že něco vidět je. Uf, chápete, né? Kdo nechápe, jsem já ;) A nechápu samu sebe. Páč vždycky jsem si strááááášně přála holčičku. Vlastně už když jsme se začali snažit, tak jsem si sebe dovedla představit jen s holčičkou. Jenže pak se narodila Žanetka a já začala mít pocit, že by to chtělo spíš kluka. A taky, že si tak moc přeju holčičku, že to bude určitě kluk. Takže když pan doktor včera řekl, že to bude nejspíš Uzlinka, byla jsem překvapená, ba trošku zklamaná. Pořád jsem čekala, že se tam objeví pindík. Takže já si prostě strašně přeju holčičku a nakonec jsem zklamaná, že to holčička bude. Teda zklamaná - spíš v šoku. Tak nějak podobně, jako když jsme se snažili a snažili a nakonec se povedlo. Prostě šok ;) Ještě dneska ráno to byl šok a furt jsem přemýšlela, že to třeba je kluk. Pak mi docvaklo a od tý doby mám šíííííílenou radost :-DDDDDD Jinak Uzlinka je v pořádku, má všechno tam, kde to má mít, jen přece jen něco maličko se panu doktorovi nezdálo, takže za dva týdny jdeme ještě jendou. Tak doufám, že zůstanem u holčičky, protože kdyby se ukázal kluk, tak budu zase trošku zklamaná.

8 komentářů:

  1. k holčičce, na 100% to budeš stejně vědět až se to narodí ;o)
    Držím palce do druhé půlky...

    OdpovědětVymazat
  2. Tak blahopřeji k 80% jistotě :o)
    Holky jsou fajn :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Díky za gratulace ;) jj, holky jsou fajn ;) a kluci taky ;)

    OdpovědětVymazat
  4. No jo, a už máte vybraný jméno? :)

    OdpovědětVymazat
  5. iKarkulko, zatím je to v jednání ;) Tcháňatům se jméno moc nezdá, ale vzhledem k tomu, že Bob tak už druhej den bříško oslovuje, tak u něj asi zůstaneme ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Kdyby se třeba tcháňata stavěla na hlavu! Jejich dítě to není. Když jsme vybírali jméno my, bylo to ze stran všech příbuzných a kamarádů tak odmítavé, že bychom dodnes Andulce říkali \"hele\".
    \"Tohle jméno né, já znám jednu, a ta je úplně strašná...\" A podobně. Na to vůbec nereflektuj.

    OdpovědětVymazat
  7. Toku, ono je to totiž jméno po babičce, takže o tom, že je krásný, nemá nikdo pochyb, jen babička z toho není odvázaná :-DDDD

    OdpovědětVymazat