pondělí 4. září 2006

Mojito smršť

bejt to s rumem, tak je po mně

No, tak jsem se nejdřív stráááášně těšila, pak jsem si říkala, že kdoví, jak to bude a že mi není dobře a nakonec jsem nelitovala. Kde taky jinde, než mezi fazolema, můžu ráno vstát a říc kamarádovi že je debil, abych se vzápětí dověděla, že on je aspoň učesanej :o) Prostě to bylo super. Jak jsme se dlouho neviděli, tak jsem úplně zapomněla, proč se stěma lidma rádi vidíme..... už jsem asi psala, že slabší jedinci by náš humor nerozdejchali, ale my jsme jedinci silní a bavíme se. Bavíme se třeba o tom, kde má být u lednice mrazák - skupina A (debilové) si myslí, že nad lednicí, skupina B (kreténi) si myslím, že pod lednicí ;) Vítěz neexistuje :o) Jo, a ty mojita - nebyla jsem líná a zvládla jsem si jich umíchat dobře deset, dalších šest Ivance ( ta si pak objednala i s rumem a krásně se u toho rozplývala), a další 4 vzorový. I tak mi zbylo ještě deset limetek. A vzhledem k tomu, že krom limetek zbylo skoro celý bacardi a dvacet piv v soudku, schyluje se k akci č. 2, tentokrát nefazolové, leč Bobově pracovní - my máme pivo, Ivanka s M. rum a Bobova asistenka s manželem mají barák se zahradou. A to se přece musí využít, né?

4 komentáře:

  1. mrazák má bejt hlavně v nejchladnější místnosti v domě :-D
    jsem vítěz? ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. jsem skupina debilů, příjemné zjištění takhle po ránu:o))
    mojito? Bléééééé!!!!
    stejně by mě zajímalo, jak se správně čte tenhle prapodivný nápoj... mojito nebo mochito? slýchávám obě verze... ještě že mi to nechutná a tudíž se nemusím ztrapňovat při objednávání nesprávným vyslovováním:o)))

    OdpovědětVymazat
  3. JO a ten mrazák - patřím ke kreténům, ale umím to zdůvodnit- je potřeba nabírat chladnější vzduch a ten je zcela pochopitelně u země :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jé. mně to včera nevzalo příspěvek:

    PJi, můžu ti založit skupinu C (idioti)

    Jarmi, my jsme teĎ spíš řešili, jestli mochito nebo mohito ...musím zjistit, esli to je nebo není španělsky. Jestli to je španělština, potom bez diskuse mochito

    OdpovědětVymazat