úterý 1. března 2005

Telefonní budka

Sežraný rybenky, sežraný mince, sežraný dvě stovky za kartu.
Ach jo, včera se mi vybil mobil. Umřel úplně neočekávaně a já to zjistila odpolko, když jsem dojela na Václavák. Tak jsem si řekla, že zavolám z budky Bobovi, aby věděl, co se děje.... Ha, hned první budka na mince i kartu. To je super vynález !!!! První budka sice na mince byla, dokonce je i žrala a zase vracela, ale jaksi ze sluchátka se linul nevolací tón. Další zařízení bylo mimo provoz, další se dostalo mimo provoz v momentě, kdy jsem se tam podivným zasouvátkem pokusila strčit dvacku. Sbohem dvacko, budiž ti piksla lehká ! Pak jsem zkusila rozchodit odpočatej mobil - naběh, zazvonil mi Bob, dorazila sms a všechno to chcíplo.... Nakonec jsem koupila telefonní kartu, zavolala Bobovi a dostala vynadáno, že se se mnou na Václaváku chtěl sejít, ale že už je doma, když nezvedám telefon.....A kvůli tomuhle sdělení jsem investovala 220 Kč ;) Jo, a ty rybenky nesežral telefon, ale Lucián ;) Ráno je lovil v koupelně tak vehementně, že zapomněl utéct dřív, než jsem se začala sprchovat.... Chvíli se tradičně na tu tekoucí vodu tvářil vyděšeně a hypnotizoval dveře, ale pak se pohla další malá potvůrka na zemi a kocour začal mít jiný starosti. Rybenky tam byly tři, ale jak dopadlo skore nevím, já ho viděla ulovit jednu ;)

1 komentář: