úterý 15. března 2005

Tralalala

Jo, chlapečkové si občas musí udělat radost ;)
Leze na mě jaro ;) Přestávám se zahalovat do kulicha, šály a péřovky, bundu nosím rozepnutou a mám chuť přemisťovat se pěšky jak jen to jde ;) A furt si prozpěvuju ;) Chichichi, možná taky proto, že Bob si udělal radost a já dostanu příští týden úžasný dáreček - je vínový, má 4 kola, vcelku slušnej motor, sundavací střechu a je to francouz ;) Brouček už je koupenej, jen čeká v Brně na prohlídku u pana doktora a pak bude čekat na někoho, kdo ho dopraví do Prahy. A pak už bude čekat jen na mě, až otočím klíčkem a vyrazíme - do práce ;)

9 komentářů:

  1. to tě ale bude muset přejít chuť přemisťovat se pěšky:o), nemyslím si ale, že to bude problém...

    OdpovědětVymazat
  2. Já do práce autem musím, takže budu naježděná až kam ;) ale pravda je, že moc možností posunovat se pěšky poslední dobou nemám.

    OdpovědětVymazat
  3. kdybych já musela jezdit do práce autem, tak bych si hodně rychle hledala novou práci:o)

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem na to moc líná ;) A naštěstí jsem ve stavu, kdy to zase tak moc do mýho života nezasahuje. To autíko se kupovat nemuselo, spíš chtělo ;))))

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem na to moc líná ;) A naštěstí jsem ve stavu, kdy to zase tak moc do mýho života nezasahuje. To autíko se kupovat nemuselo, spíš chtělo ;))))

    OdpovědětVymazat
  6. jo to já jsem taky líná jako dobytek, ale zase se mám natolik ráda, než abych své tělo vozila v autě, kde jsem já za volantem:o)

    OdpovědětVymazat
  7. No, zase je to o dvacet minut kratší, než MHD ;)

    OdpovědětVymazat
  8. :) tomu říkám dárek :)
    Tak hlavně opatrně...

    OdpovědětVymazat
  9. Až zase bude chtít T. nastydnout, dej vědět, my vás svezem ;)

    OdpovědětVymazat