středa 30. března 2005

Překvápko

Během 24 hodin bude váš tarif změněn na tarif STARTNo, nebo tak nějak ta včerejší SMS od operátora zněla... Trošku mě nemilý T-mobile vyděsil. Pak jsem se zamyslela, že to jsou vlastně dva roky, co jsem se jim upsala krví na výhodnější tarif HIT, nažhavila jsem drát a dovolala se... "Dobrý den, právě mi přišla SMS, že mi během dne změníte tarif. Ona mi asi končí smlouva, že?" "Tarif vám byl změněn už ráno, ta smlouva skončila včera." "????? a to jste mi to nemohli dát vědět dřív?????" "NO, my to posíláme dřííííí.........no jo, máte pravdu, my vám to poslali až dneska. " Ehm, zabít málo...kupodivu mě to ani nerozčílilo a místo omluvy mi stačilo, že mi to teda zase spravěj a pošlou mi poštou novou smlouvu...prej do pěti dnů budu zase na svým... PITOMCI !!!

2 komentáře:

  1. no vidíš, kdyby se člověk neozval...

    OdpovědětVymazat
  2. ... bylo by jim to úplně jedno, aspoň by na tvé nevědomosti vydělali... poslední dobou se setkávám s dost velkou neschopností cokoli zařídit u T-mob :-(

    OdpovědětVymazat