pátek 11. března 2005

Ach jo ach jo ach jo

Nějak mě nenapadlo, že mě to tak vezme. Dyť jsme byli jen kolegyně.
Fnewk, zamačkávám slzu, ale moc mi to nejde. Kolegyně v neděli odjíždí na rok do JARu a byla se teď rozloučit..... Já se s ní už loučila minulý pátek na příjemný pařbě, ve středu, když byla naposled v práci. A dneska... A dneska jsem to málem neustála. Už je to půl hodiny, co zmizela a já mám furt na krajíčku. Jediný, co mi zabránilo se rozbrečet bylo, že při loučení přežbletla a na moje "Budeš mi chybět" odpověděla "Já tobě taky"... Za této situace fakt brečet nejde :-)))) Nějak mi nedošlo, že jsme se za ty tři roky staly opravdu kamarádkama. Že je to momentálně vlastně moje nejlepší kamarádka a že mi fakt bude scházet. Že teď už nebudu mít komu povídat, jak moc mě včera naštval Bob, jak moc mě včera potěšilBob a jak se mi včera líbily u Bati botičky.... Uf, musím toho nechat, protože ani vzpomínka na ten řehot při loučení ty slzy už nezvládá zastavit.....

Žádné komentáře:

Okomentovat