úterý 22. března 2005

Řidičák

Jaký je rozdíl mezi skupinou B a B1?
Dneska jsem poslouchala povídání v bedně o tom, jak je třeba vyměnit řidičáky. Mně se to zatím naštěstí netýká a vlastně jestli všechno dopadne, bude se mě to týkat v červenci, ale z jiného důvodu, než že by mi moje kartička prošla ;) Ale spíš jsem se chtěla optat, jak je to se skupinama na řidičáku... před dvěma lety mi totiž vydávali novej řidičák a teprve nedávno jsem zjistila, že mi teda zachovali skupinu A (to jsem moc ráda, hlavně za toho instruktora, co se mnou na motorce jezdil ;))) a skupinu B. Ovšem ještě je tam skupina B1, která má v obrázku tranzita a tu nemám. Moc tomu nerozumím, protože jsem si myslela, že skupina B automaticky mikrobus a dodávku zahrnuje.... Teda, né že bych takovýhle obludnosti hodlala řídit, ale přece jen čék nikdy neví, k čemu se namane. Nemáte někdo tušení, jak to s těma skupinama je?

10 komentářů:

  1. Ty jo, ja si taky vzdycky myslela, ze s normalnim ridicakem tyhle veci muzu ridit... To si na to musim dat bacha, az si ho budu delat :-D

    OdpovědětVymazat
  2. B1 je omezeni na trikolove a ctyrkolove vozitka, nekde se uvadi i hmotnost do 550kg, tedy skupina B je silnejsi - stejne jako skupina A1, ktera je omezena na motorky do 125ccm a 11kW vykonu motoru...
    viz http://www.e-law.cz/zakony/31_2001.htm

    OdpovědětVymazat
  3. Moc děkuju za vysvětlení ;) V tom případě jsem špatně pochopila obrázky, který u toho mám ;)

    OdpovědětVymazat
  4. když mám papíry na A1 (do 125ccm do 11Kw),mužu jezdit na MZ 150 ,9 Kw??????

    OdpovědětVymazat
  5. Obávám se, že tady se odpovědi nedočkáš, páč já jí nevím a je to tak hluboko v historii, že nikdo jiný to tu nenajde ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Potřeboval bych vědět jestli mohu jezdit na mz 150ccm 9kw když mam papíry od 16 let do 11kw

    OdpovědětVymazat
  7. ne nemužeš,a mě je to taky strašně líto,protože mám taky do 125ccm a 11KW,no ale nechci tvrdit že to nejde,pač ja na těch úřadech nesedim.

    OdpovědětVymazat
  8. S A1 můžeš jezdit jen do 125 ccm, proto MZ 150 je pro tebe tabu. Já jezdím na KAVA KLR 650 - tabu-netabu.

    OdpovědětVymazat