středa 16. března 2005

Opilé koule

Nebo spíš oplilí hráči?
Jejky, to bylo veselo ;) Nakonec nás fakt bylo patnáct, což je neuvěřitelný, protože takhle přesně odhadnout počet zúčastněných, to se mi už dlouho nepovidlo... Teda, asi nás nebylo přesně patnáct, ale tak nějak jsme se tam protočili ,že jednu chvíli nás tam fakt patnáct bylo. O svých koulařských schopnostech se radši vyjadřovat nebudu, protože není moc čím se chlubit, o tom, že jsem se picla a byla jsem třeskutě vtipná, radši taky ne. Fakt jen připitá blbá ryba si může splést dva rozlišný mužský a jednoho se s lehkým posměškem vyptávat na sebesama.... ehm, ustál to v pohodě, já byla něžně nakopnuta Bobem, že už se radši nemám snažit to zachránit, páč, to dělám horší a všichni byli spokojení ;)))) Jen mě mrzí neúčast kamarádky, která se po jistém letním obřadu v bílém dost změnila a preferuje zařizování bytu před setkáním s kamarády (no, vlastně jsme prej byli zařazení do kategorie známí, a na známé nemá čas). Asi je lepší, že vyrazila kupovat koberec na záchod, než aby seděla s náma a celou dobu dumala, kde je ještě prodávaj a ona tam nebyla.

Žádné komentáře:

Okomentovat