středa 30. března 2005

Je třeba zařizovat včas

protože je potřeba vymyslet, vybrat, realizovat, nakoupit a zkoordinovat
Jsem přes tu pitomou chorobu úplně zapomněla zapsat nejúžasnější událost víkendu ;) Tou je samozřejmě oznámení Boba a mé Bobovým rodičům, že si nemají na 2.července nic plánovat, protože o program se jim postaráme my. Prohlášení bylo utrvrzeno máváním mojí prackou s nádherným prstýnkem..... Tatínek zakoulel očima a optal se, esli tam může i pes, jinak nejde a že mu nechá ušít frak. Maminka zajásala, zamyslela se, odběhla vedle do místnosti a přinesla knížku svatba, pak začala vyzvídat, kde daj Fordíčkovi ten psí frak ušít, kolik bude hostů, kde to bude, co si vezme na sebe....Bob s tatínkem hodili ksicht a vyklidili pozice :-) Bobova maminka mi udělala radost, protože jediná má opravdu stejnou horečku jako já ;) A taky jsem pochopila Bobův přístup "však ono se to nějak zařídí, udělá a vyvrbí, co bych se už teď staral, času je dost..." - to má po tatínkovi. A ze všeho nejúžasnější byla sobota ráno, když jsme vstali. Tatínek si na maminku krásně stěžoval - prej od osmi ráno vyzvídá, v kolik 2.7. budou odjíždět z Brna :))))))))) Ale já Bobou maminku chápu - potřebuje vědět, jestli ráno v Brně stihne kadeřníka ;))))

Žádné komentáře:

Okomentovat