čtvrtek 31. března 2005

Šmírák ?

Jsem pod neustálým dohledem. Pruhovaná pečovatelka byl vždycky můj sen.
Já tu kočku miluju ;) Kdyby Bob chtěl vědět, co celej den dělám, stačilo by dát mu na hlavu kameru. Neustále za mnou chodí, furt je někde poblíž a pořád mě monitoruje. Leze mi po pracovním stole a nenechá si vysvětlit, že je to stůl jako každej jinej, tudíž sem nesmí. Sedá si mi u počítače na klín a nechápe, že potřebuju psát a tudíž do něj prostě žďuchat musím...Fakt nevím, esli mu přijdu jako takovej chcípák, kterej musí bejt pod dozorem, nebo cejtí, že na ten kašel brzo pojdu a chce být se mnou co nejvíc ;)))) Jo, k tomu kašli - večer jsem nevydržela a páč mě furt nutilo kašlat, spolkla jsem další půlku tý kodeinový hrůznosti ;) A pak jsem už jen sledovala, jak dráždění v krku, který před tím šlo kašláním posouvat až k vyplivnutí, se neposouvá a jak se k tomu přidává další lechtání, který nejde odstranit ničím...ale byla jsem lepší než noc před tím a záchvaty jsem měla jen dva. A k ránu jsem usnula jak miminko ;) Ha, kočka se přesunula do předsíně, smutně pláče a výhružně kouká...kurnik, jak mu mám vysvětlit, že sice mám jinou konzervu, ale že je úplně stejná jako tahle a že tudíž buď to bude žrát, nebo bude na granulkách? ;))))

2 komentáře:

  1. Myslím, že to buď pochopí a nebo pojde...

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím, že to moc dobře chápe, ale než aby žrala něco, co se jí nezdá, radši pojde (mluvím z vlastní zkušenosti :o).

    OdpovědětVymazat