pondělí 14. března 2005

Ukaž, jak umíš fandit.

Ty určitě nevyhraješ aneb zážitek téměř divadelní.
Bob vždycky říká, že jsme praštěná familie ;) Včera jsem mu musela dát za pravdu - proboha, když už se bratr rozhodne vysklít vitrínu v hokejové síni slávy, proč zrovna tu, kde jsou jen starý Ručínskýho brusle z Nagana? Ty plakety, medaile a poháry od vedle by se daly zpeněžit určitě líp ;) Kamufloval to větou: "Já se chtěl podívat, že má ty Bauery stejně spravovaný, jako je mám vždycky já. " .... Tak nevím, rozhodně do tý vitríny praštil hlavou, když se skláněl, aby na ty brusle líp viděl. Šlupka to byla jak z děla, sklo se podlě mě klepe ještě teď a ti pánové, co pochodovali za náma a poslouchali zasvěcený výklad, jsou asi taky ještě v šoku ;) A hokej? Ten byl fajn. Ze skyboxu je fakt pěkně vidět. Nefandila jsem nikomu, takže můžu zcela objektivně říc, že Slavie hrála mnohem líp a rozhodčí jí přípískával, tudíž skore není vůbec překvapivý. A hala mě nadchla. Coby grand jsem totiž bratrovi loni přenechala lísteki na finále MS a tudíž jsem tam teď byla poprvý. A řeknu vám, mně se to moc líbit !!!!!! JJ, šou je to dobrá. Když k tomu připočtu pěknej hokej, tak večer stál opravdu za to. Ehm, je v pořádku, že jsem vždycky fandila tom, kdo má puk a chystá se dát gól?...no, vlastně tohle platilo do stavu 3:1, pak mi začlo bejt bílejch líto a fandila jsem víceméně jen jim ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat