úterý 8. března 2005

Výlet

žižkovskými uličkami
Tak včera jsem pochopila, proč Boba tak rozčiluje, když ho někam vytáhnu a pořádně nenastuduju kde to je. Ještě že včera se mnou nebyl- byla bych teď na dvě půlky ;) Sama jsem se neroztrhla jen proto, že mi mě bylo líto :-) Kurnik, ulici jsem si na mapě sice našla, ale už v pátek, včera jsem si jen řekla, že vím, kde ta ulice je a že až do ní vrazím, poznám, že je to to správný jméno.... Nakonec jsem dospěla k názoru, že je to Roháčova. Obrázku na mapě to odpovídalo, ale že je tak dlooooooouhá, toho jsem si fakt nevšimla. Prošla jsem jí celou. Pak mě napadlo, že možná to na mapě byla jiná, kolmá na tuhle.... Prošla jsem to celý zpátky.... A pak jsem zjistila, že mi za třináct minut začíná u národního němčina a vypálila jsem jak raketa pryč. Výsledek - zmrzlý uši, vztek, vyplivnutý plíce z úprku na bus a žádnej papírovej model minimorrise ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat