úterý 29. března 2005

Hélium

Já si létám, já se vznáším...
Je mi čím dál hůř.... minulý týden jsem radostně přecházela chřipajznu a výsledkem je bolavý krk, neustálá zvýšenka, kašel jak ďábel a hlas jak kačer donald... ehm, zním stejně, jako bych se nadejchala helia, ale s tím rozdílem, že jsem se heliu nepřiblížila ani na kilometr... NO, a kdo mě zná, ten chápe, jak tprím...mluvím jak blbec, ke všemu to bolí, takže radši nemluvím a trpím. Naštěstí trpím doma. A do pátku doma trpět budu, páč jsem si řekla, že se nehodlám zhunotvat definitivně a nechám si napsat neschopenku... na druhou stranu řeším problém, že se mi do dneška měly na pracovní mejl hlásit fazole, abych s dostatečným předstihem obejdnala hospodu po návštěvě matějský... taky jsem si chtěla najít telefon na svatebního kadeřníka a objednat se na příští týden, na první konzultaci. Ve středu mi uteče němčina a výběr svatebních oznámení je v nedohlednu... ehm, neznátě někdo firmu, která nám z bílý vlnitý lepenky nařeže takový docela malý tvary? v řádu stovek kusů?

Žádné komentáře:

Okomentovat