pondělí 28. února 2005

Hnědý víkend

Do vlasů ti zabrouká, kákakákááááááá...... Prostě to bylo o hovnu.
Jo, víkend se vypek ;) Sice stárnem, takže pařby byly kratší, nevypil se celej sud, vína zbylo na další tři pařby, ale i tak to bylo fajn. Ovšem nejvíc se vydařily Activity. Pro neznalé - príma hra pro spoustu lidí :-) Asociace některých lidí jsou neuvěřitelné. Chtít vysvětlovat slovo "čachry" přes spojení "čachry machry", to může napadnout fakt jen drakovou. Zato v hlavě nosí slova jako vratiprst, který uhodla téměř okamžitě. A způsobila diskuzi o tom, co to vlastně je. Dračí drahá polovička se taky předvedla ;) Místo bubliny maloval bublaninu a Rasputina vysvětloval tak, že o něm zpívá ABBA. S doporučením svému týmu: "připravte se, bude to rychlý" zavyl ÁÁÁÁÁÁÁÁ, máchl rukou do davu a očekával odezvu ;) Dočkal se vykulených pohledů a naprostého ticha, následovaného šíleným smíchem. Moje spoluhráčka malovala běh na důchodkách místo na chůdách, ale zato poznala pramici, ač na obrázku zcela evidentně byla plachetnice ;) Můj maják až do namalování moře vypadal jak chlupatý penis a předvést vášnivého čtenáře se mi fakt nezadařilo. Jo, a asi jsem vážně dospěla, protože jsem pochopila, že s poctivostí nikam nedojdu a v sobotu jsem na lyžích předběhla celou frontu a večer jsem nenápadně o malé přestávce v aktivitách posunula vítězící tým na hracím poli o řádek zpátky ;) Jsem hrozná. Jediný, co se nezměnilo je, že se vždycky sama napráším ;)))))

Žádné komentáře:

Okomentovat