středa 2. února 2005

Blbý boty

ryby, rybky, rybičky ...všude kam se podíváš
Dneska jsem vytáhla jiný kozačky než ty, na který jsem si stěžovala minule. Tyhle jsou kožený, vysoký až pod kolena, s né zrova moderní špičkou a hlavně ...zase na podpatku. Sice menším a tlustším, než jejich kolegyně, ale z mně nepochopitelného důvodu se při chůzi divně prolamují. Nebo spíš se prolamuje podrážka. Nevím. Jen vím, že když jdu, hlavně po kluzkým povrchu (stačej dlaždice v krámě), vypadám jak blbec, páč buď našlapuju z vrchu a nebo vyrovnávám ;) Ovšem, tyhle mi nekoupila před lety maminka, ty jsem si před lety -1 koupila já.... Takže si dávám závazek, že příští zimu budu mít krásný nový kozačky, ve kterých se bude dát chodit. Tak. A taky u mně vypukla organizační horečka. Na fazolích už všechny instruuju, co maj a co nemaj přivézt na rybí party. V duchu přemýšlím, jak z Brna vyzvednem víno a čím všechny zabavím, když můj supernápad na karaoke je technicky hůře řešitelný ;) Prostě blbnu. A těším se. Před očima se mi míhá chalupa a počítám místa na spaní a kam uložím přebytky spáčů, kolik máme matrací, který se daj rozložit na zem a kam se vůbec na zem vejdou, kolik je peřin a kolik si musej vzít spacáků a kam postavíme sud s pivem, když jsme od loňska sprchovej kout výrazně zmenšili.... Taky už v duchu vařím guláš pro patnáct lidu. Ještě loni jsem tuhle "drobnost" hodila na mamku, letos se chystám, že to sfouknu sama, byť pod mamčiným dohledem. Přece jen už jsem ve věku, kdy je načase se to opravdu naučit. Doufám, že mě pak fazole neumlátěj lžícema :) A taky dofuám že bude sníh.... ale vzhledem k vývoji situace si myslím, že bude. A že esli nepřijde výrazná obleva, mohlo by se v neděli lyžovat i přímo v naší vísce. Jestli teda někdo bude schopen vstát a stát ;)

1 komentář: